8 Nisan 2013 Pazartesi

Azınlıkları Söküp Attım ismet

 
atatürk  ismet inönü
Mustafa Kemal Atatürk  -  İsmet İnönü



Başbakan İsmet İnönü Saat 18 Sularında Florya Köşkü'nde ATATÜRK'ü Ziyaret Eder:
- Hayırdır... İsmet Habersiz Geldin.
- Paşam, Azınlıklar Meselesi...Konuyu Meclis'e Getireceğiz... Ne Diyorsunuz?
- İsmet Bugün Geç Oldu..Yarın Sabah Erken Gel, Konuşalım.
İnönü Çıkınca ATATÜRK '' Bütün Görevlileri '' Toplar:
- Sadece Laleler Kalsın...Bahçedeki diğer bütün Çiçekleri sökün, Atın... Derhal.
İsmet Paşa Sabah Gelir Bahçenin '' Halini '' Görünce ''Görevlilere'' Sorar:
- Ne Oldu Böyle ?
- Gazi Paşa Hazretleri Emrettiler, Söktük.
Başbakan İnönü,Cumhurbaşkanı ATATÜRK'ün Odasına Girince Sorar:
- Paşam Bahçenin Durumu Nedir ?
- Azınlıkları Söküp Attım İsmet.
İnönü '' Anladım '' Dercesine Başını Önüne Eğer:
ATATÜRK:
- İsmet Ben,'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
Sözünü Boş Yere Söylemedim...KENDİNİ TÜRK HİSSEDEN HERKES BU VATANIN ÖZ EVLADI...
Ben Hayatta Olduğum Sürece Bu Böyle Bilinsin...Ve Sakın Azınlıklar İle İlgili Bir Kanun Çıkarılmasın.

Az ve Nadir Bulunan Fotoğraflarından Mustafa Kemal ATATÜRK


 Not : Web sitelerinizin backlink ihtiyacı için hacklink satış sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder