29 Ocak 2013 Salı

Hack Link

Hack link  Nedir ? ; hacklink çeşitli yollarla bilgileri ele geçirilmiş sitelerden link satılmasına denir. Backlink olarak link almak istediginizde fiyatı yüksek hacklink olarak almak istediginizde fiyatı düşük olan ve genelde adult, warez, download gibi siteleri olan kişilerin başvurdugu popüler link kasma şeklidir.


Hacklink kısa zamanda para kazanılacak sektörler için bire bir ilaçtır. Bu hacklink işini hakkıyla yapan kişilerden alacagınız pr degeri orta dereceli, alexa degeri düşük blog tarzı sitelerden alacagınız hacklink'ler ile mesela ad*lt video, ad*lt hikaye v.b sitelerinizde kısa zamanda yüksek hitlere ulaşabilirsiniz.


sizde siteleriniz için hacklink almayı düşünüyorsanız. iletişim :  

Msn :  ben@byege.com   

Skype : ben_156
Facebook : http://www.facebook.com/hacklinks?ref=tn_tnmn
      
HackLink almak  için msn adresimi ekleyen arkadaşlar kendi messenger, skype adreslerini yada telefon numaralarını yorum altından göndersinler msn, hotmail ile skype'nin birleşmesinden dolayı bazı kişi ekleme istekleri tarafıma gelmiyor olabilir. ikinci, üçüncü bir iletişim adresi olması bu yönden işimizi garantiye alır.





HACKLİNK ALMAK İSTİYORUM SİTEME FAYDASI OLUR MU?    




Hacklink, Web masterlar için vazgeçilmez bir site yükseltme yöntemidir. Hacklink illegal bir iş olsa bile birçok kişi tarafından sitelerinde kullanılmakta, uygulanmaktadır. Kaliteli her bakımdan yükselmiş bir sitenin güvenlik açıklarından yararlanarak kendi sitenizin linkini eklemeniz, sitenizin yükselmesini sağlayacaktır. Aynı zamanda sitenizin Pagerank ( PR ) değeri yükselerek sitenizin kalitesi ve hit kazanarak geliriniz artacaktır. Kazancınızı arttırmak, sitenizin hit yapmasını ve yükselmesini istiyorsanız hacklink kullanmanız gerekmektedir.

42 yorum :

  1. ege msn adresini ekledim hacklink almak istiyorum görüşelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size ileti yolladım ama sanırım pc başında yoktunuz hocam, messenger üzerinden telefon numaramı gönderdim hocam gelince alo derseniz konuşuruz

      Sil
  2. Ben hacklink satın aldım. Çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman bekleriz önemli olanda bu müşteriyi memnun etmek.

      Sil
  3. hayırlı olsun ege kardeşim yine iş başı yapmışın siteler biraz otursunda senden hacklink alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol sezer kardeşim her zaman senin gibi degerli kardeşlerime yardımcı olurum.

      Sil
  4. hacklink almak istiyorum sizin msn adresinizi ekledim ama online görünmüyorsunuz yorumda verdigim telefon numaramdan beri ararsanız görüşelim

    YanıtlaSil
  5. ege hacklink konusunda birtanedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacklink konusunda elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum sende birtanesin adamın dibisin musti.. :)

      Sil
  6. 4 gün önce hack link satış sayfanızdan msn adresinizi ekledim ama online görünmüyorsunuz yorumda gönderdigim msn adresimi eklerseniz görüşelim.

    not : msn adresimi yorumu yayınlarken silersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. messenger ve skype birleştigi için kimi msn kişi ekleme istekleri ulaşmıyr hocam ben sizi ekledim online oldugunuzda görüşebiliriz

      Sil
  7. ege msn adresini ekledim seninle bu konuda detaylı olarak görüşmek istiyorum bir çok yabancı adult sitem var anlaşabilirsek düzenli çalışmak istiyorum link konusunda seninle ben herzaman online olamıyorum bu benim telefon numaram burdan bana ulaşırsın, telefon numaramı yorumu yayınlarsan sil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacklink işi için telefon numaranızı aradım ama kapalıydı yasin diye bir kişi istegi geldi kabul ettim büyük ihtimal o sizsinizdir

      Sil
  8. Ege yıllarca çalıştık seninle askerden döndüğünden beri çalışamadık. Msn açtığında haber ver de yabancı siteler için seninle çalışma yapalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msnden size yazdım hacklink için hocam telefon numaramıda gönderdim nete gelince beni arayın görüşelim.

      Sil
  9. sitenizdeki paylaşımlarınızı takip ediyor ve sizin paylaşımlarınızda bu iş hakkında bilgi sahibi oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptıgım paylaşımların takip edilmesi ve bu paylaşımlardan faydalanan ziyaretçilerimin olması beni mutlu ediyor, Hacklink konuma yorum yapma inceliginde bulundugunuz için size çok teşekür ederim..

      Sil
  10. kendisi çok ilgili bir arkadaş saolsun hacklink konusunda uzman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel teveccükleriniz için tşk ederim hacklink konusunda her zaman elimden gelenin en iyisi yapıp müşterilerimin isteklerini tam bir memnuniyetle karşılamaya çalışıyorum, siz degerli müşterim gibi hacklink satışı yaptıgım diger müşterileriminde memnuniyeti benim için çok önemli.

      Sil
  11. Ege Bey sizi msn den ekledim hacklink içi.. adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msn adresiniz eklendi hacklink almanız için

      Sil
  12. linkler alındı ilgili arkadaş...

    YanıtlaSil
  13. hacklink almak istiyordum adult içerikli sitelerime şimdilik bir siteme alıp denemek istiyorum memnun kalırsam sürekli sizle çakışırız inş bana meil atarsanız ücretler hakkında bilgi için tşk ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  14. Telefon ile iletişim kurabilirsek sevinirim. 0554 345 xxxx Yayınlarken telefonu silersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Hocam sizi ekledim msn adresim Hocam sizi ekledim msn adresim xxxxxxdai87@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  16. İyi Günler Web Sitem İçin Hacklink Almak İstiyorum Fiyatlarınız Nelerdir Acaba ?

    YanıtlaSil
  17. Hacklink Fiyatları nedir ? ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatlar elimdeki sitelere göre farklılık göstermektedir hocam bu konuyla ilgili MSN - SKYPE adresimi ekleyerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

      Sil
    2. Ege Skype Aç Adım Kutay Özçifçi Basketci Resmi var konusalım ok ??

      Sil
  18. msn ekledim.
    msn adseim: meh...@il..net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. msn adresinizi ekledim ama sizi online göremiyorum siz beni online olarak görüyorsanız ileti yazın.

      Sil
  19. tufan yıldız29 Mart 2013 03:26

    Daha önce hiç hacklink almadım. Eticaret sitem var.
    Bugün hacklink in faydalı olduğunu okudum forum sitelerinde.
    Ve sizi gördüm.

    Fiyat olarak hiç bir bilgim yok. Eğer bana uygun, hesaplı, önerebileceğiniz
    fiyatları söylerseniz sizden alabilirim.

    YanıtlaSil
  20. mutlaka benimde almam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madem hacklink satışı işinden yararlanmak istiyorsun neden msn adresini veya herhangi bir iletişim adresini hacklink makalemde yorumuna ekleyip göndermiyorsun belli ki senin niyetin başka yoksa sen hacklink satış sayfamdan backlink almak mı istiyorsun ?

      Sil
  21. selam hacklink almak istiyorum hocam gönderdiğim msn adresinden benimle iletişim kurarmısın? bi sorum daha fiyatlarınız nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir iletişim adresinizi yorumda göremedim, hacklink alabilmeniz için iletişim adresinizi gönderirseniz görüşebiliriz

      Sil
  22. msn adresinizi kişi listeme ekledim facebook sayfanızada arkadaşlık istegi gönderdim size mail olarak gönderdigim telefonu ararsanız istediginiz zaman görüşebiliriz.

    YanıtlaSil
  23. slm usta mail adresim bu eklersen sevinirim.skyp felan kullanmıyorum sana zahmet eklermisin...

    YanıtlaSil
  24. S.a kardeş ben_156 bunu ekledim skypede gelmediyse eğer siz beni ekleyin izzet22@hotmail.com bu yorumuda silersen sevinirim, kib kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  25. hacklink ihtiyacım var skype ekledim görüşelim mutlaka.

    YanıtlaSil
  26. ben ekleyemedim sizi.
    tutkuluruyam1 skype ekler misiniz?

    YanıtlaSil