12 Şubat 2013 Salı

HackLink Tadında Oldukça Zararsızdır

HackLink Satış konusundaki makalemde sizlere bu hizmeti sagladıgımı duyurmuştum, HackLink işinin içinde olan birisi olarak kısaca hacklink konusunda kendini geliştirmiş ( uzmanlaşmış birisi olarak ) bu konuda biraz bilgilenmenize yardımcı olmaya çalışacagım
Bazı seo sitelerinde vay efendim hacklink şöyle vay efendim böyle hacklink alırsanız ve linkleriniz kalkarsa siteniz flitreye girer gibi yazılar görüyorum..

( Onlar bilsinler ki ( KULAKLARINI ÇINLATIYORUM )

Hacklink veya legal backlink olsun hiç farketmez bir siteden kalkıyorsa link alan site için zararı olur.. ben bunun için sizlere hacklink aldıgınız kişilere dikkat edin referans isteyin diyorum. hacklink hakkında böyle yazan arkadaşlara azda olsa hak vermiyorda degilim, çünkü bu işi adam gibi yapmayan çürük elmalar var aramızda sadece paranın esiri olanlar var..!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder