27 Kasım 2014 Perşembe

Makale Yazana Muhteşem Ödül.

Googlenin ücretsiz blog servisi olan Blogspot üzerindeki byege.blogspot.com isimli bloğumda bir süredir ilerlettigim hacklink işime yeni bir blogda yürütmeye karar verdim ve bunun için en ideal blog servisinin her ne kadar eksi yönleri olsada wordpress.com olacagına kanaat getirdim.
Blogumu yani yayına açmış olmamdan dolayı bir çok eksigi bulunmaktadır ve bunları gün geçtikçe tamamlamaya gayret gösteriyorum şuan blogumdaki en büyük eksikligin özgün makeleler oldugunu düşündüm ve bunun için siz degerli müşterileriminde hoşuna gidecegini düşündügüm bir uygulamaya gitmeye karar verdim.
Skype iletişim adresimi ekleyerek en az 300 kelimelik 2 adet özgün internette hiç yayınlanmamış  hacklink ile ilgili makale veren müşterilerime random.org isimli internet sitesi üzerinden bilgisayarıma Teamviewer ile baglanmak sureti ile yapacagım çekiliş ile listemde bulunan pr4 ile pr7 arasında degişen alexa 1 m altı sitelerin herhangi birinden 40 gün süre ile kalacak bir adet ücretsiz hacklink kazanacaklardır.
 
Koşullar :
1.) Kampanyadan yararlanmak isteyen kişiler 2 adet  300 kelimelik makale yazmalı yada yazdırmalı.
2.) Makaleler %95 özgün olmalı.
3. ) Makaleler hacklink ile alakalı ve hacklink makalelerde normal bir şekilde ele alınmak zorundadır.
Skype adresim : ben@byege.com
Kampanyadan yararlanmak için blogumun iletişim sayfasından da benimle iletişime geçebilirsiniz

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder