27 Kasım 2014 Perşembe

Hacklinkle ilgili yeterli bilgi bulabiliyormusunuz

Merhaba arkadaşlar hacklink sektöründe bu güne kadar hiç kimsenin yapmadıgını yapıyorum ve sadece benim hacklink satış blogumda  bir ilki yapıp siz degerli müşterilerimin hizmetine anket uygulamasını açıyorum. Anket uygulamamızda ben ve yaptıgım iş  yani hacklink ile ilgili anketler hazırlıyacagım  sizler sadece bir dakika zamanınızı ayırarak anketimize katılıp, anket içerisinde sunacagımız seçenekler arasında size en uygun olan ve görüşlerinizi yansıtan şıklar arasından birtanesini seçerek anketime oy vereceksiniz.
İşte ilk anketimizin konusu "Hacklink hakkında sektördeki sitelerde yeterli bilgi bulabiliyormusunuz ?"  bu konuda sizin görüşlerinize en uygun anket şıkkımızdan bir tanesini seçerek anketimize katılıp hacklink sektöründe sizlere daha kaliteli hizmet sunma noktasında bana yardımcı olabilirsiniz.


Not : ilgi görmedigi için anket kaldırıldı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder