14 Mart 2013 Perşembe

Skype Bu sayfa hata içeriyor



Merhaba arkadaşlar, 1 haftadır skype ile messenger adresimi birlikte kullanmakta sorun yaşıyordum, internet üzerinden ticaret yapan bir kişi olarak bu durum benim için hiçte kabul edilebilir olmadıgı için araştırdım ugraştım türlü türlü yollar denedim ve sorunu çözdüm.

Skype ile messenger adresini birlikte kullanmak isteyipte  "Bu sayfa hata içeriyor  -  Geri Dön .. “  gibi bir uyarı alan arkadaşlar  anlatımını yapacagım yolları takip ederek sorunu çözebilirler

1 -  Bilgisayarınızda kurulu olan skype ile ilgili tüm programları kaldırın

2 -  Bilgisayarınızı resetleyin.

3 -  Bilgisayarınız açıldıgında PC Performer programını bilgisayarınıza kurun ( anlatım sonunda indirme linki ve full lisans key ( kodunu )  verecegim ) sonra bilgisayarınızda tarama yaptırın ve  çıkan hataları yine pc performer programı ile onarın.

4 - Skype for Windows Portable programını kurun. ( indirme linki verecegim ) artık keyifle skype chat programı ile windows live messenger girişi yapabilirsiniz.

Pc Performer Lisans key : OOHENF-JXADTE-44V8ZX-ZX7761

Skype for Windows Portable 6  Download Link : http://www.downloadcrew.com/article/18569-skype_for_windows_portable

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder