27 Mart 2013 Çarşamba

Küfürlü Sözler

Sevgilinin pipini gördüğü ilk an :

+ay aşkım ısırır mı buu??
-amına bile koyar.

Türkçe'den "amk" kelimesini çıkarsalar , Türklerin yarısı cümle kuramaz amk. :D

Adam buraya geyikli tayt giyen kızla olmaz yazmış , verse geyiği bile siker amk.

Geçen gün internet kesildi. Sebebini araştırdım, komşum internet faturasını yatırmamış. Bu kadar sorumsuzluk olmaz ki canım.

E-bilet , E-Okul , E-Devlet , E-Sifre ,E-benin Amı.

+Behzat Ç. küfür edince dizi.
-Cem yılmaz küfür edince komik
+Can yücel küfür edince edebiyat.
-Ben küfür edince terbiyesiz"
+ Adaletini sikiyim dünya...

Ulan kızı 2 senedir tanıyorum, her seferinde verecekmiş gibi yapıyo vermiyo.Kız değil maraş dondurmacısı amk

-Yılın 365 gününü seni düşünüyorum ¦
+Kalan 6 Saatte napıyorsun ?
-31'demi çekmiyah ?

- Ah romeo neden romeosun sen?
+Ya juliet mal mal konuşma siktir git sofrayı kur amk.

Son gülen iyi gülmez., maldır o , Olayı daha yeni anlamştır o yüzden geç gülüyodur. :D

Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için, maç izlerken kanalı değiştirmeniz yeterlidir. :) ( amına koyar )

Kadınların çükü olsaydı eminim ucunu her hafta
farklı renge boyar, nemlendirici krem sürer,
kurdele takar, simle kaplarlardı.

- Çekip gidiyorum buralardan.. ( 31 ) style
+ Giderken bari yapma abi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder