27 Mart 2013 Çarşamba

Facebook Güzel Sözler

Nekadar seversen sev fazla belli etme"SEVGİNİ"çünkü sevdiğin kişi sevildiği kadar üzecektir seni...

SAKIN AKLINDAN CIKMASIN,HER AÇTIĞIN YARADAN HESAP SORACAK"YARADAN"

Gülen Gözlerime Bakıpta Sanma Bu Gönül
Bahtiyardır,Benim Attığim Her Kahkahada Binlerce
Gözyaşı Vardır..!

”Ayrılalım” dedi “Yakıyorum o zaman” dedim
“Fotoğrafları mı” diye sordu “Yok kınayı” dedim.
Gider ayak felç oldu…

Bi kere adresi şaşırda , Bana ugra be mutluluk ...!!!

Eger niyetin yoksa ADAM gibi sevmeye...bende mecbur değilim çocuk büyütmeye!!!

Sürekli birşeyler çıkar karşına işte sen onlara inat yaşa ve savaş...

'kIskançlık güven eksikliği değil,sevgi fazlalığıdır...

DostuNu öyLe bi Seçeceksin Ki Gün GeLipTe HasMınLa ayNı Masaya oturdugunda.. Seni Satmasın....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder