8 Nisan 2010 Perşembe

Son zamanlar olan şeyler Hakkında..

S.a arkadaşlar..

Biz asla  Asi_Kralı satmadık veya onu yalnız bırakmıyoruz.. her zaman yanında olacagız iyi veya kötü gününde hep yanında olcagız.. oldchilds.org hacklenmeden önce Asi_Kral siteyi bana bırakacaktı işleri oldugu için benimde işlerim yogundu ama keşke alsaydım diyorum şimdi..

1 - 2 hafta içinde ihtilal.in  bizim faliyette oldugumuz  oldchilds.org adlı siteye bi saldırı yapmıştır bu saldırı nasıl oldu bunu söylemek isterim.. POLİNA adlı karektersiz insan bizi sattı üzücü bir olaydı  3 - 4 yıllık arkadaşlarını satan bundan sonra yanında olanları BELEŞE verir..

Yaşlı kurtlar oluşumunda olan herkes biliyordur Asi_Kral üst yonetim vercekti ama istemedim.. özel uye oldum aynı şekilde digerleride fantastik  .ve attackerz crew tayfası bunlarda özel üyeydi ama ihtilal ne yaptı herkesi admin olarak gösterdi..

Şunada deyineyim Yaşlı kurtlar oluşumu hacklendi, kapandı v.s bu oluşumu kimse kabul etmesse ben ederim sorun deil.. ihtilal.in adlı domainde size hesap kesmesemde açacagınız diger sitelerde illa bi yerde kıstırıp hesabımı keserim size..

Kalabalıkta Artistlik Yapanın Tenhada Özrü Kabul Olmaz..

Bu  zamanda POLİNA harici olan hiçbir olay bize koymadı normal davrandık kızmadık bile hacklendik v.s ne olmuş hep bizmi hacklicez birazda onlar hacklesin..  BU OLAYLAR BİZE DOSTUMUZ DÜŞMANIMIZ KİM YANIMIZDA KİMLER VAR bunu gösterdii....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder