7 Şubat 2010 Pazar

ZAMINIZA KORUM

 
( AMINIZA ) pardon ZAMINIZA KORUM

İnsanlar uyanıyor telekom panikte !

Millet uyandı, "SORMA VER " PARASINI VERMEMEK İÇİN
... Devamını Gör
telefonlarını bir bir kapatıyor.... Devamını Gör

Telekomdan ayrılıyorum :

a) Ev telefonumu +

b) Yazlık telefonumu +

c) ADSL bağlantılarımı İPTAL ETTİM.

EKİM AYINDAN İTİBAREN CEP TELEFONUMLA İDARE EDECEĞİM !!!

İNTERNET BAĞLANTIMI DA KABLONETLE DAHA UCUZA SAĞLIYORUM.

(KABLOTV İLE BERABER aylık 20.-TL)

TELEKOM’UN KAZIKLARI

Bir ev telefonundan 3.90 TL lık görüşme yapılıyor.

Telefon faturasının TOPLAM tutarı 20.02 TL.

Yani 4 liralık görüşmeye 20 liralık fatura !!!

Bu ne. Bu ne biliyormusunuz ? Kış uykusuna, pardon

koyun uykusuna yatırıldığımızın resmidir.

Sabit ücret: 11,15 TL.

Bu rakam konuşsan da, konuşmasan da her faturana yansıtılıyor...

Katma Değer Vergisi : 2.71 TL

Özel İletişim Vergisi : 2.26 TL

Toplam uyuma Parası : 20.02 TL

Aslında Telekom panikte. Çünkü vatandaş uyanıyor.

Sabit telefonlar birer birer iptal ediliyor.

Bu nedenle reklâmlara başlamış Telekom.

Ama yılda 2 milyar dolar kâr yapıyormuş Telekom !

Şimdi ünlü komedyen halkı kandırmak için kullanılıyor.

CEM YILMAZ bu işten iyi para kazanmışa benziyor.

(YENİ NUMARASI 11811) Kontrol ettik, 118 den

bilinmeyen bir numaranın öğrenilmesi için en az 60 saniye gerekiyor.

Yani 8 kontor. Yani 4 lira 32 kuruş.

Bir numara öğrenmek için Lübnanlı şirkete bu kadar para ödüyorsunuz.

Türk Telekom Soygunu 118 ve 133 e dikkat !..

Türkçede buna resmen soygun hatta dolandırıcılık denir.

Özel Türk Telekom Servisleri Servis Numarası ve kontur fiyatlarını

okuyun da milletin nasıl gizlice soyulduğunu görün.

Bu numaralardan

110, 112, 121, 122, 123, 124, 126, 154, 155, 156, 158' 'i ararsanız ücretsiz

113, 153, 163, 166, 169, 174, 175, 176, 179, 180, 181' 'i ararsanız 60 saniyede 1 kontur için için 72.- TL.

185, 186, 187, 188, 189, 114, 117, 119, 130, 170, 171, 172, 173, 178, 182, 183, 184' 'ü ararsanız, 15 saniye için 288.- TL.

Şimdi SIKI durun !.. 118' 'i ararsanız 8 saniyede bir atacak kontur için tam 540.- TL, ve

133' ' u ararsanız 3.6 saniyede atacak bir kontur için 1.200.- TL !!!

Dikkat ederseniz bilinmeyen numaraları aradığınızda dakikalarca bekletirler.

Sürekli olarak banttan 'hatlarımız dolu bekleyin' talimatı verirler.

Buna resmen dolandırıcılık denir..

Türkiye’de bilinmeyen numaraları sormanın bu kadar pahalı olduğunu kim biliyor ?

İnsanların bilgilenmek için kullandıkları ve dünyanın her yerinde bedava olan bu kamu yararına hatların fahiş fiyatlarda olması talimatını kim verdi ?

Bu yazıdan sonra hala bilinmeyen numaraları aramak istiyorsanız cebinize dikkat edin !

EKONOMİST dergisinde yayınlanan bilgilere göre Ev Telefonlarını Kapatma Zamanı geldi.

Türk Telekom'un konuşma ücreti/dakika 8 kuruş !

GSM şirketlerinde bu rakam 10 kuruş.

Evden Cebi arıyorsanız ödeyeceğiniz 40 kuruş.

Oysa GSM'den evi ararsanız dakikasi 20 kuruş.

Yeni patron getirdigi 'Milli Güvenlik riski' yanında Türk Milletini de 'APTAL' yerine koyuyor.

LÜTFEN PROTESTO EDİN.

BU MESAJI OLABİLDİĞİNCE ÇEVRENİZE YAYIN !

YENİ FİYAT POLITIKASININ DA BİLİNMESİNİ SAĞLAYIN... 



3 yorum :

  1. kardeş seninle iletişim kurma imkanımız varmı ?

    YanıtlaSil
  2. Var kardeşim yorumda msn - mail adresini yazarsan ben sana gerekli görürsem ulaşırım.

    YanıtlaSil
  3. kardeş benim sunucuya girmişsin.. sana kızma bağırma çağırma gibi bi durumum yok. bu ilk defa olmuyo, biktim artik bu hack olaylarından.. bana yardim etmeni istiyorum, nasıl önlem alayim ben bu saldırılara karşı.. bak sende türksün.. hadi yabancılar neysede kendi içimizde böyle problemler olmasın.. sen bana yardimci ol bende sana olurum o konuda kuşkun olmasın.. müşterilerima karşı çok zor durumdayım.. bu işi ek iş oalrak yapiyorum zaten, birazda zevk amaçlı...... msn: ugureren@dinamikinternet.com

    YanıtlaSil