10 Ocak 2010 Pazar

Orospu Çocugu SiberBela Ve Orospu Annesi..




Adı SoyAdı : UFUK KANDEMİR
Kod AdiSiberBela /
Sitesi : http://BuAlemdeki-1-Numaralı-OrospuCocugu-Benim//   SiberBela :D:D:D
Yaş : 19 /
MesLek : Ögrenci   / Üniversite 2
Dogum Yeri : Aksaray
Uzmanlık Alanları : Orospu çocuklugu, Gavatlık, Annesini Satması + Annesini Sikene Bacısını
hediye etmesi..




Yaptıgı İcraatlar : Arkadaşlarını eve toplayıp anasını bacısını siktirmesi.. Lamerlik, Kendi Açtıgı Domainlere
index atıp hack sitelerini hackledim diyerek ortada dolanması ve ona buna laf atması..
Orospu çocukluklarını söyleyince işine gelmeyip  dogru söylüyenleri karalaması..

Burdada SiberBelanın Annesinin Kendisini Siktirirken Çekilmiş Ss'si



Lan Orospu Çocugu Annesinin Amına Koydumun Oglu Bu Disler Benden Sana Hediye..


Saat 09:05 geçe
Bizim Arka Bahçede
SiberBelanın Annesi Pembe Donunu İndirmiş
Bütün Dünya Bindirmiş..

Doktor Doktor Kalksana
Lambaları Yaksana
SiberBelanın Annesi Elden Gidiyor
Çaresine Baksana

Uzun Uzun Yaraklar
Dökülüyor Kanlar
Ben OrospuÇocugu SiberBelanın Annesine Doymadım
Doysun Koca Yaraklar..


Derimki Senin Lafların Hep Bahane SiberBela Haykırıyorum Kulak Ver Bu Sese Anneyin Amcıgı Şahane


Yeah Ft Ege..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder