24 Ocak 2010 Pazar

MitolocyA Acıklaması..

Açıklama :

bakın arkadaşlar benim maillerim bellidir 2 gündür farklı kişiler gelip bana nie öbür msn'den küfrettin diyor. Arkadaşlarıma küfrederek bana düşman edilmeye çalışıyorlar. Themonarcyh malları yapıyor. Deadmaster ve mal tayfası. Nasıl yapıyor diye sorarsanız  ezik oldukları için Msn regleyip yani mitolocya@hotmail.com mitolocya61@windowslive.com mitolocya@live.com vs mailler açıp kişiler msn eklenerek küfrediliyor bunlarıda ben yaptım gibi gösterilmeye çalışıyor. Aslında benle uzaktan yakından alakam olmıyacağını tüm yakın dostlarım bilir. Hacktebugun sunucusunu delete ettik siktik gibi oraa burada konuşuyorlar. Bizim kılımıza zarar veremeyecek kadar mal bir tayfa olduklarını kendileri iyi biliyor nedenmi Biz hackten önce güvenlik konusuna önem veririz . Bu öküzler güvenlik nedir bilmedikleri için kesinlikle hack olayını kavrıyamamıslardır. Sadece sanal alemde lamer diye tabir edilen mahlukturlar. Kutsal değerimiz olan anneye küfredecek kadar aciz olan bu insanlara biz kıçımızla sadece gülüyoruz alttaki mail adreslerimden başka mailim yoktur duyrulur.






mitolocya61@hotmail.com
mitolocya@windowslive.com
admin@hacktebugun.com
root@hacktebugun.com
satis@trabzondizayn.com

Bunların harici mail adresim yoktur ve Hacktebugun bu hafta içi onlinedir

Not: tayfanın içinde olan Alextrax harici topunun aq selametle


Deadmaster + Demonter Oküzleri ve Themonarcyh Tayfası Siz Ufak Ege ve Ufak Mitoyla Ugraşın :):):):)

1 yorum :

  1. 19JİTEM05'den bin selam olsun dostlara. Daha yıkılmadık. Sanalı takipteyiz. En kısa zamanda sanalı sallamaya geliyoruz. Beklesin tüm herkez :))))

    YanıtlaSil