1 Ocak 2010 Cuma

Birazda Gülelim




Kadının biri kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış, kadın lambayı kumların içinden çıkarmış, ovalamış. Lambadan cin çıkmış ve;
- ''Sadece bir dilek hakkın var, iyi düşün öyle dile.'' demiş.

Kadın hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita çıkararak
- ''Orta Doğu´da barış istiyorum. Bu haritadaki ülkeleri görüyor musun? Bu ülkelerin birbiriyle savaşmayı bırakmasını, barışın tesis edilmesini diliyorum.'' diyivermiş.

Cin haritaya bakmış ve dehşetle;
- ''Tanrı aşkına Kadın! Bu ülkeler binlerce yıldır savaşıyorlar. Tamam işimde iyiyim ama o kadar da değil! Bunu yapılabilecğini sanmıyorum. Başka bir dilekte bulun.'' diye bağırmış.

Kadın birkaç dakika düşünmüş ve ;
- ''Hayatım boyunca doğru erkeği bulamadım bilirsin; hem düşünceli, hem karizmatik , hem eğlenceli biri, sevecen, ilgili, sürekli futbol izlemeyecek ve ömür boyu sadık olacak erkek diliyorum.'' demiş.

Cin derin bir iç çekmiş:
- ''Uzat şu kahrolası haritayı!!!''

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder